پرسشنامه رفتارهای پرخطر جنسی

دسته بندي : علوم انسانی » جامعه شناسی
توضیحات:
 دانلود پرسشنامه با موضوع رفتارهای پرخطر جنسی،
در قالب doc و در 3 صفحه، قابل ویرایش.


توضیحات:
به منظور سنجش رفتارهای پرخطرجنسی در نمونه مورد پژوهش از پرسشنامه رفتارهای پر خطرجنسی زارعی، خاکباز و کرمی(1389) در2 حالت پیش آزمون و پس آزمون استفاده شد.
پرسشنامه مذکوردارای دو بخش اطلاعات دموگرافیک و رفتارهای پرخطر می باشد که به صورت چهارگزینهای و پنج گزینهای طراحی شده است که مجموعه سؤالات مربوط به رفتارهای پرخطرجنسی ده سؤال می باشدکه  نمره گذاری هشت سؤال اول به صورت مستقیم و از 0 تا 4  و دو سؤال آخر به صورت معکوس و از0 تا 3 متغیر می باشدکه در مجموعه نمرهی رفتارهای پرخطرشخص را مشخص می سازد به گونه های که هرچه نمره فرد بالاتر باشد نشان دهنده میزان بیشتر رفتاهای پرخطرجنسی او می باشد. این پرسشنامه میزان رفتارهای پرخطرجنسی را در ابعاد عدم استفاده ازکاندوم در هنگام روابط جنسی، مصرف موادمخدر در حین رابطه، شرکای جنسی زیاد، روابط جنسی غیرمعمول(مقعدی و دهانی) موردسنجش قرارمی دهد. جهت بررسی روایی محتوایی بعد از تهیه سؤالات براساس پیشینه موجود از ده نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاهها و دانشجویان دکتری خواسته شده است که سؤالات را ازنظر محتوایی بررسی و اصلاح کنند. همچنین از40 نفر معتاد خواسته شده است تا موارد مبهم  و نامأنوس پرسشنامه را جهت اصلاح مشخص نمایند. پایایی پرسشنامه به روش باز آزمایی0/68 محاسبه شده است و  آلفای کرونباخ آن86%  می باشد(زارعی، خاکباز و کرمی،1389).
پرسشنامه زیر برای پژوهش در زمینه آسیب های اجتماعی تهیه شده ، لذا خواهشمنداست ضمن ارائه پاسخ صادقانه، در جواب دادن به سوالات نکات زیر را رعایت فرمائید.
الف – فقط یک پاسخ را انتخاب کنید .
ب- تمام سوالات را جواب دهید .
ج- اگر می خواهید پاسخ خود را عوض کنید ،پاسخ قبلی را کاملاً پاک نمائید .

دسته بندی: علوم انسانی » جامعه شناسی

تعداد مشاهده: 2237 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 3

حجم فایل:179 کیلوبایت

 قیمت: 22,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب doc و در 3 صفحه، قابل ویرایش.