پاورپوینت دوره غیرحضوری شوراها و نظام پيشنهادات ویژه شرکت برق منطقه ای سمنان

دسته بندي : مدیریت » سایر گرایش های مدیریت
خرید و دانلود پاورپوینت با موضوع دوره غیرحضوری شوراها و نظام پيشنهادات ویژه شرکت برق منطقه ای سمنان،
در قالب ppt و در 50 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


بخشی از متن پاورپوینت:
فعالیتهای سازمانها با گذشته تفاوت زیادی کرده است. در گذشته کارها ساده ، ارتباطات محدود و تنوع و  پیچیدگي وظایف بسیار کم بوده است. امروزه مدیران با توجه به کارهای تخصصی ، ارتباطات وسیع و متنوع و پیچیدگی وظایف و همچنین محدودیت های گوناگون ، برای بقاء و پیشرفت سازمان  و جهت تحقق رسالت و اهداف آن ، با چالش های متفاوت از گذشته ، روبرو می باشند. آنها برای کسب موفقیت و انجام بهتر وظایف مدیریتی خود به رویکردهای جدید مديريتي نيازمند هستند.
یکی از رویکردهای جديد مدیریتي ؛ مدیریت مشارکتی است. مدیران به صراحت دریافته اند که نیروی انسانی یکی از منابع غنی می باشد که با قدرت تفکر، ابداع، خلاقیت و هوش سرشارخدادادی می تواند با مشارکت خود زمینه های بهره وری، رشد و توسعه بیشتر و بهتر را فراهم نماید.
مشارکت ؛ عبارت است از چالشی ذهنی و عاطفی که افراد را بر می انگیزاند تا داوطلبانه ، برای تحقق اهداف مورد نظر سازمان  همکاری نموده و در مسئولیتها و نتایج حاصله سهیم شوند.
 مدیریت مشارکتی ؛ یک شیوه یا روش مدیریتی است که با توجه به سطح آمادگی کارکنان ، به منظور ایفای نقش حقیقی آنها به عنوان عضو مفید و موثر سازمان ، ايشان را در همه فعالیتهای مربوط شرکت داده و از توانائیهای آنها جهت انجام امور سازمان برای نیل به اهداف بهره می گیرد.

دسته بندی: مدیریت » سایر گرایش های مدیریت

تعداد مشاهده: 1886 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: PPT

تعداد صفحات: 50

حجم فایل:3,617 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب و کاربردی جهت استفاده دانشجویان و رشته مدیریت

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 50 اسلاید، قابل ویرایش.